Reklaminių kampanijų planavimas (media planas)
Reklaminių kampanijų planavimas – tai tikslingas biudžeto paskirstymas įvairiems reklamos kanalams, siekiant efektyviausio sklaidos rezultato. Kartu su media planavimo partneriais planuojame ir įgyvendiname reklamines kampanijas. Žiniasklaidos planas – tai vadovas, kuriame apibrėžtas reklamos transliavimo laikas, nustatyta tiksli kaina, transliavimo dažnis, nurodyta visos reklaminės kampanijos trukmė, taip pat nurodyta reklaminė medžiaga tinkantiems reklamos kanalams. Reklaminių kampanijų planavimas remiasi rinkos tyrimais, statistiniais duomenimis, sociologiniais žiniasklaidos auditorijos tyrimais. Todėl norint sukurti tvirtus vartotojų ir prekės ženklų ryšius, agentūra turi gauti aiškiai suformuluotą užduotį. Media planas padės pasiekti savo tikslinę auditoriją, sumažinti reklamos biudžetus ir turėti aiškių rezultatų. Profesionalūs konkurencinės aplinkos ir rinkos tyrimai, kryptingas veiksmų planas ir efektyvi reklamos kampanija leis pasiekti stulbinančių rezultatų. Būkite matomi!
Media planavimas. Reikalinga informacija:
-
Paslaugų / prekių aprašymas (pobūdis, kainos, konkurentai).
-
Tikslinė auditorija (lytis, amžius, pajamos, gyvenimo būdas).
-
Reklamos kampanijos vietovė (miestai, šalys).
-
Reklaminės kampanijos pradžia ir pabaiga.
-
Žiniasklaidai skiriamas biudžetas.
Galimi reklamos kanalai:
-
Televizija
-
Radijas
-
Spauda
-
Internetas
-
Išorinė reklama
-
Vidaus reklama
-
Kiti netradiciniai reklamos kanalai
Viena didesnių suplanuotų ir įgyvendintų reklaminių kampanijų Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Rockwool naujų akmens vatos produktų pristatymas vartotojams.
Susipažinkite su reklamos kūryba.
Sužinokite apie internetinius projektus.
Skaitykite apie reklaminių plotų nuomą.
Turite klausimų? Mes mielai atsakysime Jums.