Logotipų kūrimas. Logotipai ir prekės ženklai

Kas yra logotipas? Logotipų kūrimas. Logotipo reikšmė versle.

Logotipas – tai grafinis elementas ar grafikos kompozicija, padėsianti atpažinti paslaugą ar prekę rinkoje. Logotipai, prekės ženklai – dažnai pirmas ir ryškiausias įspūdis, kurį vartotojas (klientas) susidaro apie kompaniją, dar nepasinaudojęs jos paslauga ar produktu. Tinkamai sukurtas logotipas padės susikurti savitą ir ilgalaikį atpažinimą rinkoje bei kaupti pridėtinę vertę verslui. Juk tai bendrovės startas arba vizitinė kortelė komunikuojanti įvairiose medijose. Tai labai svarbu suprasti ir formuoti veiklą vykdančio subjekto atpažinimą ir jo prekės ženklo žinomumą nuo pat pradžių. Šiandieniniame pasaulyje sunkiai galime įsivaizduoti sėkmingą verslą, kuris neskirtų dėmesio tokiems dalykams kaip įmonės grafinis identitetas ar prekinio ženklo žinomumo formavimas bei vystymas. Siekiant aukštumų versle, reikia suprasti, kad logotipas yra fundamentali reikšmė marketinge, nuo kurios prasideda verslas progresuojančiose pasaulinėse rinkose. Dėl šios priežasties logotipai matomi visur ir praktiškai visada. Nesusimąstėte kodėl? Atsakymas paprastas – tai svarbu pardavimuose. Tačiau tiesiog sukurtas logotipas Jums neskatins pardavimų. Tam reikalui pasitelkiami marketinginiai strateginiai planai, formuojant teisingą verslo subjekto įvaizdį bei prekės ženklo žinomumo didinimą, įvairiais reklaminiais kanalais kūrybiškai pateikiant žinutę tikslinei auditorijai.
Skaitmeniniame pasaulyje logotipas yra būtinas veiksnys versle!

O dabar turime atsakymą į klausimą: „kodėl svarbu susikurti logotipą?“. Logotipo kūrimas nėra paprasta užduotis kaip daugeliui atrodytų. Tai daugialypis procesas, prasidedantis nuo įdėjos išgryninimo, nuodugniai išsianalizavus verslo subjekto tikslus, planus ar strategijas. Todėl kūrėjams būtina susipažinti su kliento verslo specifika, atlikti rinkos analizę ir tik tuomet prieinama prie grafinio užduoties išpildymo, siekiant tenkinančio rezultato.

Suformuota užduotis atiduodama dizaineriams, turintiems kūrybinio mąstymo įgūdžių. Idėja paverčiama matoma. Tik bendro darbo su klientu dėka rezultatas būna tobulas. Tiek mintis, tiek forma, tiek spalvos, kurios turi atskirą „mokslą“ (spalvų psichologija), kuris tiria kaip spalvos nulemia žmogaus elgesį, kokią įtaką daro jo suvokimui, kvapui ar skoniui, kokias emocijas gali sukelti žmonėms atspalviai. Spalvų įtaka žmonėms gali skirtis priklausomai nuo amžiaus, lyties ar kultūros.

Kas svarbu kuriant logotipą?

Žemiau pateikiame patarimus į ką reikėtų atkreipti dėmesį kuriant logotipą. Visos gairės yra universalios ir tinka bet kokiam verslui.


Logotipo pavadinimas turi būti trumpas ir aiškus. Tai gali būti bendrovės pavadinimas. Jis turi būti lengvai ištariamas ir suprantamas ir žinoma visa tai padės jį lengvai įsiminti. Ypatingai akcentuojama pradedantiesiems verslams. Didelių verslų grafiniai logotipai – tai jų žinomumo rezultatas. Svarbu atkreipti dėmesį į savo verslo pozicionavimą, pateikimą rinkose tikslinėms auditorijoms ir visa tai išpildyti pavadinime.


Mažiau – tai daugiau. Nesiimkite kurti įmantrių logotipų. Tai nėra svoris verslo sėkmei.


Nesirinkite idėjos kurti labai detalaus ir daug spalvų turinčio logotipo. Bus sudėtinga gaminant reklamą, mažo formato logotipas bus blogai matomas ir neaiškus. O tai apsunkins jo įsimenamumą.


Prisiminkite – tikslas, kad logotipas turi būti lengvai atpažįstamas. Todėl ieškokite paprasto sprendimo, nereikalaujančio kažkokio specialaus suvokimo.


Patikėkite logotipo kūrimo paslaugą atlikti profesionalams. Ilgainiui sutaupysite ir laiko ir lėšų.


Jei turite skirtingų paslaugų ar produktų, nesitenkite to atvaizduoti logotipe, ieškokite bendros visumos ir išpildykite tai grafiškai.


Apgalvokite visus svarbius momentus, kurie gali pasitarnauti išsiskiriant konkurencinėje aplinkoje. Tai gali būti net filosofiniai ar kultūriniai tikslinės auditorijos momentai.


Kurkite tvarų ir patikimą logotipą. Sukurkite grafinę žinutę klientui, logotipas turi būti prasmingas ir turėtį mintį. Nesirinkite erzinančių ryškių spalvų, nenaudokite daug spalvų. Tai apsunkina, nepraktiška gamyboje o ir išbrangins fizinę reklamą.


Kurkite tik individualų logotipą. Tai padės išlikti savitiems.


Ir svarbiausia taisyklė – paprastumas ir šiuolaikiškumas!

Logotipų atnaujinimas. Grafinis identitetas.


Logotipų kūrimas, taip kaip ir logotipo atnaujinimas yra svarbus momentas versle. Teigiama, kad logotipas yra grafinis įmonės parašas.  Jo tikslas yra išsiskirti ir palaikyti ryšį su visuomene. Reguliariai atnaujinti grafinį įmonės identitetą yra būdinga ilgesnį laikotarpį dirbančioms įmonėms, kurios siekia kurti artimesnį ryšį su aplinka, tobulėti. Keičiantis laikams atsiranda naujos tendencijos ir įmonė siekianti pritraukti klientų ar reklamuoti save privalo būti šiuolaikiška.

Yra daugybė priežasčių, kuomet logotipo atnaujinimas yra būtinas. Naujų logotipų kūrimas yra privalomas, tobulėjant technologijoms, kuomet privaloma taikytis prie inovacijų. Daug spalvinės gamos arba nemažai grafinių elementų turintys logotipai visuomet bus sunkiai sufokusuojami tiek vyraujančiose medijose, tiek realybėje. Logotipai būtinai turi būti paprasti ir lengvai įsimenami. Reklamuojant savo įmonę, logotipas gali būti vaizduojamas tiek interneto erdvėje, tiek ant marškinėlių, tiek ant kalendorių, puodelių, transporto priemonių, vaizdinėse reklamose ir t.t. Todėl dauguma pirminių logotipo variantų anksčiau ar vėliau privalo tobulėti ir atsinaujinti, siekiant įsitvirtinti šiuolaikiškoje rinkoje.

Logotipo atnaujinimas taip pat būtinas pasikeitus ar prasiplėtus įmonės veiklai. Gal būt Jūsų įmonė priėmė daug daugiau darbuotojų ir logotipas nebetinka, kadangi buvo sukurtas mažai įmonei. Taip pat įmonė galėjo pradėti prekiauti naujais produktais ar teikti naujas paslaugas. Visus naujus aspektus galima atvaizduoti įmonės logotipe. Gali būti ir taip, kad logotipas paseno grafiškai. Jis neatrodo šiuolaikiškai, jo šriftas, spalvų paletės ar dizaino elementai vienareikšmiškai skelbia, kad įmonė neprižiūri savo firminio stiliaus jau ilgus metų metus. To nedarant įmonė atrodys nepatikimai ir nepritrauks naujų klientų.

Keičiantis tendencijoms, įmonės struktūrai, auditorijai ar rinkos ypatumams, logotipo atnaujinimas yra būtinas palaikyti šiuolaikiškumą, žengti koja kojon su vyraujančiomis madomis ir ypatybėmis. Reziumuojant: atnaujinti logotipą ir visą įmonės firminį grafinį identitetą – tai procesas, kurio dėka įmonė atrodys solidesnė, patikimesnė bei sulauks didesnio srauto klientų, ko pasekoje patirtos  išlaidos greitai atsipirks. Logotipo atnaujinimas turi ne vieną būdą. Jūs galite atnaujinti kelis dizaino elementus, pakeisti spalvų gamą arba visiškai pakeisti logotipą išlaikant pagrindinį veiklos motyvą.  Pagrindinis uždavinys pristatyti verslą rinkai, ją sudominti, būti šiuolaikiškiems ir turėti grafinį įmonės braižą, kuris atspindėtų įmonės veiklą.

Čia rasite mūsų kurtų įmonių firminio stiliaus pavyzdžių.

Kokie būna logotipai?

Logotipai skirstomi į tris grupes, apie kurias papasakosime žemiau.

Žodiniai logotipai

Žodiniai logotipai – tai kompozicija susidedanti iš žodžių, raidžių, skaitmenų ar jų derinių, naudojant stilizuotas formas bei spalvas, nenaudojant grafinių elementų.

Grafiniai logotipai

Grafiniai logotipai – tai grafinių elementų kompozicija, naudojant stilizuotas grafines formas bei spalvas, nenaudojant tipografinių ženklų (žodžių, raidžių ar skaitmenų).

Kombinuoti logotipai

Kombinuoti logotipai – tai grafinių stilizuotų elementų kompozicija besijungianti su tipografiniais ženklais. Tokie logotipai populiariausi ir labai tinkantys pradedančiam verslui. Juos lengvai galima atnaujinti, prisitaikant prie verslo specifikos ir aktualijų.

Užklausos forma


Esame pasirengę logotipo sukūrimo klausimyną, kuris palengvins kūrybos procesą. Kelios minutės skirto dėmesio klausimyno užpildymui – ir Jūs arti tikslo!

Kūrybos procesas


Atliksime rinkos tyrimus, išsianalizuosime Jūsų poreikius ir pateiksime šiuolaikiškus grafinius sprendimus, padėsiančius atpažinti Jūsų verslą ar prekę.

Grafinis išpildymas


Paruošime trijų skirtingų braižų sukurtus pavyzdžius. Pasirinktą variantą, jei netiktų iš karto, tobulinsime iki tinkamo rezultato. Korektūrų kiekis nėra ribojamas.

Logotipo sukūrimo kaina

Logotipo sukūrimo kaina nuo 250€+PVM, priklausomai nuo užduoties sudėtingumo. Pateiksime 3-jų skirtingų braižų logotipo variantus. Patikusį parengsime visais būtinais formatais:  .pdf, .jpg, .png, .cdr, .ai, .eps. Paslaugos atlikimo terminas 2-3 darbo dienos, priklausomai nuo užimtumo, taip pat nuo Jūsų ir mūsų komunikacijos. Esant poreikiui, parengsime logotipo naudojimo vadovą, su visomis logotipo pozicionavimo taisyklėmis, proporcijomis, pozityvo ir negatyvo išraiškomis, saugos zonomis, mažiausio dydžio naudojimo taisyklėmis, spalvų bei šriftų naudojimo aprašymais. Tokio vadovo kaina  –  120€+PVM. Leiskite savo verslui atrodyti stilingai ir patikimai!

Mes žinome kaip Jūs turite atrodyti! Jei norite pasitarti ar turite iškilusių klausimų – kreipkitės.

 

Taip pat sužinokite:


Logotipas – tai tik dalis įmonės braižo. Šiuolaikiniame versle būtina turėti firminį atpažinimo stilių.


Pamatykite kaip atrodo logotipai suteikus jiems fizinį gyvenimą.

Pasidalinti
Back to Top
.