Logotipų atnaujinimas. Grafinis identitetas ir jo reikšmė. Logotipo atnaujinimas svarbus momentas versle. Teigiama, kad logotipas yra grafinis įmonės parašas. Jo tikslas yra išsiskirti ir palaikyti ryšį su visuomene. Reguliariai atnaujinti grafinį įmonės identitetą yra būdinga ilgesnį laikotarpį dirbančioms įmonėms, kurios siekia kurti artimesnį ryšį su aplinka, tobulėti. Keičiantis laikams atsiranda naujos tendencijos ir įmonė siekianti pritraukti klientų ar reklamuoti save… skaityti toliau →
« Ankstesnis puslapis — Kitas puslapis »
Garantija vaidinei reklamai. Jos netaikymas. Paslaugų kokybės garantija vaizdinei reklamai yra netaikoma tokiais atvejais, jei: atliktų paslaugų trūkumai atsirado dėl netinkamo gaminių naudojimo ir priežiūros (su atliktais darbais pateikiami priežiūros nurodymai); pasekmės atsirado po cheminio, mechaninio ar termiško pažeidimo; esant nepalankioms oro sąlygoms, tačiau pageidaujant atlikti montavimo darbus, Užsakovas savo lėšomis neužtikrino objekte oro temperatūros ne žemesnės kaip +1 laipsnis… skaityti toliau →