Reklamos gamyba
Reklamos gamyba. Procesas. Reikšmė.
Kaip ir kiekvienas darbas taip ir reklamos gamyba turi savo procesus būtinus gaminant vienokį ar kitokį gaminį. Bet viena pagrindinių proceso sudedamųjų yra projektas arba maketas. Kitaip tariant tai suprojektuotas brėžinys, pagal kurį atliekamas tolimesnis darbas. Kalbant apie bet kokį reklaminį gaminį, maketas tai pirminė viso proceso stadija prieš gaminant reklamą. Dažniausiai maketai arba projektai rengiami vektoriniu formatu, kas leidžia juos lengvai perduoti ir atpažinti skaitmeninėms gamybos mašinoms. Kokybė nepriekaištinga. Vaizdinė reklama, tūrinės raidės, įvairios iškabos, metalo ar plastiko gaminiai, – visa tai gaminama suprojektavus grafinį objektą perduodant jį apdirbimui, t.y. ploteriavimui, pjovimui, frezavimui, 3D spausdinimui ir t.t. Reklaminė spauda galima naudojant ne tik vektorinę grafiką. Spausdintuvai tiek nedidelio, tiek plataus formato, gali spausdinti ir iš nuotraukų ar kitų formatų. Žinoma ne visuomet darbai yra galutiniai. Kartais jie reikalauja papildomo apdirbimo. Jei kalbėsime apie spaudą – tai gali būti pospaudiminiai darbai tokie kaip: bigavimas, kirtimas, lenkimas, laminavimas ir pan.
Gaminant vaizdinę reklamą, išfrezuoti elementai iš organinio stiklo, plastiko ar metalo, toliau lankstomi, klijuojami ar montuojami formuojant galutinį gaminį, kuris užbaigiamojoje darbų stadijoje lakuojamas, dažomas ar fonuojamas ir galutinai paruošiamas montavimui. Įrengimų reklamai gaminti yra begalė, naudojant juos atskiriems darbams gaminti. Vieni jų reikalauja nuoseklaus naudojimo, pasitelkiant kitus įrenginius ir tik tuomet pasiekiamas rezultatas, kiti – atlieka užbaigtus darbus. Tačiau pradžia visų darbų žinoma yra žmogaus fantazija arba idėja, jos išpildymas projekte, ar makete. Apibendrinant, šiuolaikiškas gyvenimas nėra įsivaizduojamas be reklamos. Tai ir spausdinta reklama, reklama ant transporto, reklama ant drabužių, reklama gatvėse, judanti reklama, verslo dovanos, vaizdinė reklama ant pastatų, reklama prekybos vietose, parodose, kinoteatruose, nestandartinė reklama (tokia kaip spauda ant oro balionų), reklaminės butaforijos ir t.t. ir pan. Kodėl tiek daug reklamos? Atsakymas paprastas – esame vartotojai. Technologijos tobulėja, viskas keičiasi, paklausa ir pasiūla didėja, o tai įpareigoja pranešti apie tai ir paskatinti. Būkite matomi!