Logotipo atnaujinimas
Logotipų atnaujinimas. Grafinis identitetas ir jo reikšmė.
Logotipo atnaujinimas svarbus momentas versle. Teigiama, kad logotipas yra grafinis įmonės parašas. Jo tikslas yra išsiskirti ir palaikyti ryšį su visuomene. Reguliariai atnaujinti grafinį įmonės identitetą yra būdinga ilgesnį laikotarpį dirbančioms įmonėms, kurios siekia kurti artimesnį ryšį su aplinka, tobulėti. Keičiantis laikams atsiranda naujos tendencijos ir įmonė siekianti pritraukti klientų ar reklamuoti save privalo būti šiuolaikiška.
Yra daugybė priežasčių, kuomet logotipo atnaujinimas yra būtinas. Tobulėjant technologijoms logotipai privalo taikytis prie inovacijų. Daug spalvinės gamos arba nemažai grafinių elementų turintys logotipai visuomet bus sunkiai pritaikančiose medijose, tiek realybėje. Logotipai būtinai turi būti paprasti ir lengvai įsimenami. Reklamuojant savo įmonę logotipas gali būti vaizduojamas tiek interneto erdvėje, tiek ant marškinėlių, tiek ant kalendorių, puodelių, transporto priemonių, vaizdinėse reklamose ir t.t. Todėl dauguma pirminių logotipo variantų anksčiau ar vėliau privalo tobulėti ir atsinaujinti, siekiant įsitvirtinti šiuolaikiškoje rinkoje.
Logotipo atnaujinimas taip pat būtinas pasikeitus ar prasiplėtus įmonės veiklai. Gal būt Jūsų įmonė priėmė daug daugiau darbuotojų ir logotipas nebetinka, kadangi buvo sukurtas mažai įmonei. Taip pat įmonė galėjo pradėti prekiauti naujais produktais ar teikti naujas paslaugas. Visus naujus aspektus galima atvaizduoti įmonės logotipe. Gali būti ir taip, kad logotipas paseno grafiškai. Jis neatrodo šiuolaikiškai, jo šriftas, spalvų paletės ar dizaino elementai vienareikšmiškai skelbia, kad įmonė neprižiūri savo firminio stiliaus jau ilgus metų metus. To nedarant įmonė atrodys nepatikimai ir nepritrauks naujų klientų.
Todėl keičiantis tendencijoms, įmonės struktūrai, auditorijai ar rinkos ypatumams, logotipo atnaujinimas yra būtinas palaikyti šiuolaikiškumą, žengti koja kojon su vyraujančiomis madomis ir ypatybėmis. Reziumuojant: atnaujinti logotipą ir visą įmonės firminį grafinį identitetą – tai procesas, kurio dėka įmonė atrodys solidesnė, patikimesnė bei sulauks didesnio srauto klientų, ko pasekoje patirtos išlaidos greitai atsipirks.
Logotipo atnaujinimas turi ne vieną būdą. Jūs galite atnaujinti kelis dizaino elementus, pakeisti spalvų gamą arba visiškai pakeisti logotipą išlaikant pagrindinį veiklos motyvą. Pagrindinis uždavinys – pristatyti verslą rinkai, ją sudominti, būti šiuolaikiškiems ir turėti grafinį įmonės braižą, kuris atspindėtų įmonės veiklą.